Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБегерський, Дмитро Богданович-
dc.contributor.authorОпанасюк, Євген Богданович-
dc.contributor.authorОпанасюк, Олександр Богданович-
dc.date.accessioned2016-07-11T09:05:11Z-
dc.date.available2016-07-11T09:05:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4429-
dc.description.abstractОб'єкт винаходу: спосіб підвищення ефективності роботи двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Галузь застосування: автомобілебудування; двигунобудування. Суть винаходу: для всіх можливих режимів роботи даного ДВЗ за допомогою датчика тиску, встановленого у випускній системі, та штатних засобів системи керування ДВЗ визначають оптимальні значення тиску відпрацьованих газів у випускній системі, при яких ДВЗ розвиватиме найбільшу потужність, потім для заданого режиму роботи цього ДВЗ, що визначають за показниками штатних датчиків системи керування ДВЗ, вимірюють поточне значення тиску відпрацьованих газів у випускній системі за допомогою встановленого в ній датчика тиску, яке порівнюють з оптимальним його значенням для заданого режиму роботи ДВЗ, далі шляхом регулювання частоти обертання вала витяжного вентилятора, встановленого у випускній системі, яке проводять за допомогою системи керування електродвигуном витяжного вентилятора, доводять поточне значення тиску відпрацьованих газів у випускній системі до оптимального його значення і підтримують на цьому рівні весь час роботи ДВЗ у заданому режимі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseries103439;-
dc.titleСпосіб підвищення ефективності роботи двигуна внутрішнього згорянняuk_UA
dc.title.alternativeMethod for increasing efficiency of internal combustion engineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.description.abstractenThe invention relates to a method for increasing the efficiency of internal combustion engine (ICE) and can be used in motor industry, engine building. In the method for all possible modes of operation of this ICE with a pressure sensor installed in an exhaust system, and regular means of the ICE control system the optimal pressure values of exhaust gases in the exhaust system are determined, at which the engine will develop the most greater power, then for a given mode of operation of this ICE, which is defined by indications of regular sensors of the ICE control system, the actual pressure value of exhaust gases in the exhaust system is measured using a pressure sensor installed therein, which is compared with the optimal value for assigned operating mode of the internal combustion engine, then by adjusting the shaft speed of exhaust fan installed in the exhaust system, which is performed by the control system of exhaust fan motor, the actual pressure value of exhaust gases in the exhaust system is brought to the optimum value and it is maintained at this level for the entire duration of operation of internal combustion engine in given mode.uk_UA
Appears in Collections:Патенти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
getdocument.pdf221.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.