Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисюк А.В.
dc.contributor.authorLysiuk, A.V.
dc.date.accessioned2016-06-21T08:44:32Z
dc.date.available2016-06-21T08:44:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4264
dc.description.abstractРозроблено та теоретично обґрунтовано класифікацію витрат на рекламу для цілей облікового відображення відповідних операцій та підвищення якості інформації, яка використовується для прийняття управлінських рішень щодо доцільності та ефективності рекламних заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.titleКЛАСИФІКАЦІЯ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.title.alternativeClassification of expenses on advertising: accounting aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66.pdf302.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.