Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПосторонко, В.М.
dc.date.accessioned2016-06-13T11:48:41Z
dc.date.available2016-06-13T11:48:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4118
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан діяльності підприємств легкої промисловості, виявлені найбільш характерні тенденції для підприємств даної галузі. Розглянуто роль і значення маркетингу як невід’ємної складової формування конкурентного потенціалу підприємств галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
dc.subjectлегка промисловістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf358.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.