Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3697
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осмятченко, В.О. | |
dc.contributor.author | Osmyatchenko, O.V. | |
dc.date.accessioned | 2016-05-31T08:29:13Z | |
dc.date.available | 2016-05-31T08:29:13Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3697 | |
dc.description.abstract | За результатами проведеної критичної оцінки існуючих принципів бухгалтерського обліку під впливом функціонування комп’ютеризованих систем, можна запропонувати їх перегрупування в трьох групах фундаментальних уявлень. Принцип періодичності в наслідок того, що за умови функціонування автоматизованої системи бухгалтерського обліку інформація про фінансово -господарську діяльність підприємства (організації) доступна не тільки в рамках звітного періоду, а й за потребою в будь-який проміжок часу, повинен перейти із групи “Принципів-умов” до “Принципів-рекомендацій” Установлено, що за умов сталого функціонування автоматизованої системи бухгалтерського обліку в інформаційному просторі системи управління підсистема бухгалтерського обліку набуває певних ознак інформаційних технологій, які пропонується ідентифікувати в складі окремої групи принципів забезпечення бухгалтерського обліку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖДТУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3 (61) | |
dc.subject | бухгалтерський облік | uk_UA |
dc.subject | автоматизована система бухгалтерського обліку (АСБО) | uk_UA |
dc.title | ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕОРЕТИЧНИХ АСПЕКТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ПІД ВПЛИВОМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk_UA |
dc.title.alternative | Transformation of theoretic aspects of accounting under the impact of information technologies | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.