Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутинець, Ф.Ф.
dc.contributor.authorБутинець, Т.А.
dc.contributor.authorButynets, F.F.
dc.contributor.authorButynets, T.A.
dc.date.accessioned2016-05-04T11:03:31Z
dc.date.available2016-05-04T11:03:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3169
dc.description.abstractЦе питання є очевидним, а відтак саме йому викладачі і науковці не завжди приділяють достатньо уваги. Частина відповіді зазвичай міститься в самій програмі викладання курсу. Стаття є спробою дати відповіді на багато питань викладання обліку, орієнтуючись на читацьку аудиторію – людей, відданих викладацькій роботі та зацікавлених у якісній підготовці фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(22)
dc.subjectвикладання облікуuk_UA
dc.subjectтеорія облікуuk_UA
dc.titleТеорія обліку чи його основи. Що вивчають майбутні фахівці з обліку?uk_UA
dc.title.alternativeTheory of accounting or its fundamentals. What do future specialists study on accounting?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf537.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.