Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостюченко, В.М.
dc.contributor.authorТронько, В.В.
dc.contributor.authorKostyuchenko, V.N.
dc.contributor.authorTronko, V.V.
dc.date.accessioned2016-04-27T12:47:39Z
dc.date.available2016-04-27T12:47:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3145
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні основи розробки стратегії підприємства, обґрунтувано пропозиції щодо формування цінової стратегії підприємства в період очікування кризових явищ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наук. праць;Вип.2(26)
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectSWОT- аналізuk_UA
dc.titleЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ У ПЕРІОД ОЧІКУВАННЯ КРИЗИuk_UA
dc.title.alternativePrice strategy as instrument of management enterprise in a period expectation of crisisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf383.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.