Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаковійчук, О.В.
dc.contributor.authorMakoviychuk, O.V.
dc.date.accessioned2016-04-26T08:08:28Z
dc.date.available2016-04-26T08:08:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3094
dc.description.abstractВ статті проведено аналіз дефініцій понять, що стосуються здійснення франчайзингу, в навчально-практичній та науково-довідковій літературі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(23)
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectфранчайзерuk_UA
dc.titleСутність та економічні підходи до трактування поняття “франчайзинг”uk_UA
dc.title.alternativeEssence and economic approaches towards interpreting concept of franchisinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf484.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.