Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯснолоб, І.О.
dc.contributor.authorYasnolob, I.O.
dc.date.accessioned2016-04-19T08:54:27Z
dc.date.available2016-04-19T08:54:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2953
dc.description.abstractРозглянуто механізм формування ціни на плодоовочевому ринку. Визначено основні чинники формування внутрішніх цін і виробничих витрат; описано цінову ситуацію, на яку впливають сезонна циклічність, канали реалізації, регіони продажу; обрано економічно обґрунтований для підприємств метод формування цін на плодоовочеву продукцію; застосовано обраний механізм для розрахунку ціни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(63)
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectплодоовочевий ринокuk_UA
dc.titleОсобливості встановлення ціни на плодоовочеву продукціюuk_UA
dc.title.alternativeFeatures determine the price of fruit and vegetable productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82.pdf324.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.