Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПацалюк, К.О.
dc.contributor.authorPatsalyuk, K.O.
dc.date.accessioned2016-04-15T09:44:26Z
dc.date.available2016-04-15T09:44:26Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2884
dc.description.abstractПрисвячено питанням маркетингових комунікацій та їх ролі у забезпеченні стабільної діяльності підприємства. Розкрито суть та особливості функціонування маркетингових комунікацій в умовах сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(63)
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в сучасному менеджментіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications in the modern managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69.pdf366.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.