Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСизоненко, О.А.
dc.contributor.authorSyzonenko, O.А.
dc.date.accessioned2016-04-15T09:32:29Z
dc.date.available2016-04-15T09:32:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2881
dc.description.abstractДосліджено сутність та класифікацію інтерактивних методів навчання. Доведено ефективність використання інтерактивних методів навчання як дієвого способу підготовки облікових фахівців. Запропоновано модель, яка допомагає здійснювати цілеспрямований вибір відповідних інтерактивих методів навчання для формування складного комплексу професійних компетенцій, необхідних фахівцям з обліку нової генерації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.3(27)
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectфахівці з облікуuk_UA
dc.titleІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ОБЛІКУ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeInteractive methods of teaching as mean of preparation of specialists on the account of new generationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf174.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.