Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2856
Title: МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ
Other Titles: Modeling of calculation promotional products
Authors: Лаговська, О.А.
Lagovska, Е.А.
Keywords: калькулювання
рекламний продукт
Issue Date: 2013
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.3(27)
Abstract: Запропоновано підхід до калькулювання вартості рекламних продуктів, виходячи з їх поділу на матеріальні та нематеріальні, з використання моделювання як методу обліку рівня методологічної інтеграції.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2856
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf142.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.