Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2779
Title: КЛІЄНТСЬКА БАЗА КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ ЯК ОБЛІКОВЕ ПОНЯТТЯ
Other Titles: The client base of commercial banks as notion of accounting
Authors: Петрук, О.М.
Новак, О.С.
Petruk, A.М.
Novak, О.S.
Keywords: клієнтська база
нематеріальні активи
Issue Date: 2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(29)
Abstract: Якісне банківське обслуговування значною мірою впливає на його фінансову стійкість та прибутковість через встановлення стабільних відносин з клієнтами. В умовах політичної, економічної та фінансової кризи вітчизняні комерційні банки втрачають значну кількість клієнтів, що зумовлено невиваженою політикою їх заохочення та обслуговування. Таким чином, клієнтська база має розглядатися не тільки з інформаційної точки зору, а й як важливий ресурс забезпечення стабільного та ефективного функціонування банку, а отже повинна мати вартісну оцінку та відповідне відображення в обліку. Першочергового впорядкування потребує понятійний апарат, адже поняття «клієнтська база комерційного банку» має дуальний характер: з одного боку – це ресурс комерційного банку; з іншого боку – може приносити дохід чи інші економічні вигоди. Проаналізовано існуючі підходи до трактування поняття «клієнтська база комерційного банку» та запропоновано його визначення як об’єкта оцінки в бухгалтерському обліку.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2779
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf170.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.