Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2750
Title: ОСОБЛИВОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: Peculiarities of the economic analysis of industrial enterprises’ marketing activities
Authors: Олійник, Оксана Вікторівна
Барановська, Тетяна Василівна
Oliinyk, O.V.
Baranovska, T.V.
Keywords: маркетингова діяльність
економічний аналіз
Issue Date: 2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(30)
Abstract: Висвітлюються особливості методики економічного аналізу маркетингової діяльності промислових підприємств як дієвого інструменту управління маркетингом з метою досягнення синергетичного ефекту від здійснення виробничої та збутової діяльності суб’єктів господарювання. Акцентовано увагу на підвищенні актуальності маркетингової діяльності для отримання конкурентних переваг у боротьбі за споживача та ринки збуту в умовах різкого падіння платоспроможного попиту населення. Встановлено послідовність здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності промислових підприємств, що передбачає вивчення зовнішнього середовища, маркетинговий аналіз та аналіз ефективності маркетингової діяльності. Визначено основні проблемні питання, що виникають під час аналітичних досліджень ефективності маркетингової діяльності, а саме обмеженість та недоступність інформаційної бази, складність та неефективність використання виключно формалізованих методів, недостатність висококваліфікованих фахівців-аналітиків.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2750
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf169.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.