Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАністратенко, Н.В.
dc.contributor.authorAnistratenko, N.V.
dc.date.accessioned2016-04-07T07:28:34Z
dc.date.available2016-04-07T07:28:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2610
dc.description.abstractРозглянуто складові структури міжнародного маркетингу, до яких належать загальні та спеціальні функції, організаційна структура, спеціальні методи міжнародного маркетингу, методи національного маркетингу, загальнонаукові методи, інформація. Встановлено, що така структура не дозволяє повною мірою виділити специфічну сферу діяльності маркетингу в міжнародному підприємництві. З цією метою запропоновано виділяти сукупність основних рішень, що необхідні для реалізації міжнародного маркетингу, як одну зі складових структури міжнародного маркетингу. Встановлено, що істотних відмінностей між національним (внутрішнім) і міжнародним маркетингом немає. У тому і в іншому випадках використовуються одні й ті самі принципи організації маркетингової діяльності. Однак є особливості, що визначаються специфікою зовнішнього міжнародного середовища, більш значною інформаційною потребою, труднощами отримання маркетингової інформації, більш значною величиною можливого ризику від підприємництва за кордоном.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(32)
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.titleМІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeInternational management of marketing activity under conditions of European integration of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf185.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.