Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамула, І.В.
dc.contributor.authorZamula, I.V.
dc.date.accessioned2016-04-05T10:00:21Z
dc.date.available2016-04-05T10:00:21Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2536
dc.description.abstractРинок екологічно чистої продукції в Україні знаходиться на початковій стадії розвитку, але має потенціал до подальшого розвитку, тому дослідження присвячене удосконаленню теоретичних, організаційних та практичних аспектів маркетингових досліджень у вказаній сфері. Окреслено поняття «екологічно чистої продукції» та нормативне регулювання виробництва й реалізації вказаної продукції. Доведено, що просування екологічно чистої продукції на ринок та забезпечення при цьому ефективності діяльності підприємства-виробника може бути досягнуте через застосування запропонованого механізму ціноутворення на продукцію, вироблену із дотриманням вимог концепції стійкого розвитку. Реалізація наведених пропозицій дозволить створити умови для забезпечення соціальної та продовольчої безпеки суспільства й окремої особи як члена суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип. 3(33)
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectекологічно чиста продукціяuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОЇ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research of ecologically clean production marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf186.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.