Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолонінко, К.С.
dc.contributor.authorФіїнцева, Я.О.
dc.contributor.authorSoloninko, K.S.
dc.contributor.authorFiyintseva, Y.A.
dc.date.accessioned2016-03-24T09:27:06Z
dc.date.available2016-03-24T09:27:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2246
dc.description.abstractСтаття містить теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності продукції. Особливу увагу приділено конкурентоспроможності продукції підприємств України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(67)
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical basis of assessment of competitive productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf237.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.