Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайковська, І.Т.
dc.contributor.authorRaykovska, I.T.
dc.date.accessioned2016-03-21T09:25:40Z
dc.date.available2016-03-21T09:25:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2126
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню різних трактувань і визначенню сутності поняття «стратегічне управління» з метою виявлення підходів до розкриття його змісту та основних особливостей. На підставі критичного аналізу економічної літератури виділено процесний, цільовий та комплексний підходи до трактування сутності стратегічного управління і визначено, що дане поняття є комплексним і містить управління стратегічними можливостями та оперативне управління проблемами в реальному масштабі часу з метою швидкого реагування на непередбачувані зміни. Відповідно до сучасного розуміння стратегічного управління, виділено його основні особливості, що передбачають забезпечення швидкого реагування підприємства на зміни зовнішнього середовища за допомогою розроблених стратегічних методів і моделей, сформованого стратегічного мислення працівників суб’єкта господарювання з метою досягнення стратегії його розвитку. Систематизовано параметри порівняння оперативного та стратегічного управління й встановлено, що перше – сконцентроване на пошуку шляхів ефективнішого використання ресурсів підприємства, а друге – орієнтується на потреби та зміни зовнішнього середовища, відстеження і адаптацію до змін у ньому, пошук нових можливостей у конкурентній боротьбі. Сформовано концептуальну модель стратегічного управління підприємством, використання якої дозволяє визначити місце стратегічного аналізу в даній системі та за його допомогою забезпечити виконання стратегічних планів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(73)
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleМОДЕЛЬ СУЧАСНОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ЗМІСТ І КОМПОНЕНТИuk_UA
dc.title.alternativeModel of modern strategic management of an enterprise: contents and componentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf275.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.