Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудківський, О.А.
dc.contributor.authorRudkivskyi, О.А
dc.date.accessioned2016-03-18T13:57:33Z
dc.date.available2016-03-18T13:57:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2118
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам формування та реалізації логістичної стратегії для молокопереробного підприємства. Розглянуто основні підходи до визначення місця та ролі логістичної стратегії підприємства (фрагментарний, функціональний, інтегративний). Запропоновано схема процесу формування логістичної стратегії на молокопереробному підприємстві, відповідно до інтегративного підходу, на основі якої здійснено поділ логістичних стратегій на чотирьох рівнях: рівень стратегічної компетенції, рівень ключових логістичних орієнтирів; рівень логістичних стратегій виконавчого рівня; рівень логістичних функцій та операцій. Відповідно до кожного з чотирьох рівнів логістичної стратегії розроблено та підібрано логістичні стратегії для підприємства. Запропоновано використання групи інструментів, методів для розробки логістичної стратегії підприємства, серед яких методи планування діяльності підприємства, методи оптимізації взаємодії підприємства з зовнішнім середовищем, методи вибору корпоративної стратегії підприємства, методи стратегічного управління підприємством.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(70)
dc.subjectлогістична стратегіяuk_UA
dc.subjectмолокопереробні підприємстваuk_UA
dc.titleЛОГІСТИЧНА СТРАТЕГІЯ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА: ПРОБЛЕМАТИКА ВИБОРУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeDiary company’s logstic strategy: problems of selection and achievementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf169.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.