Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоргулець, О.Б.
dc.contributor.authorMorhulets, O.B.
dc.date.accessioned2016-03-18T13:31:58Z
dc.date.available2016-03-18T13:31:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2112
dc.description.abstractВідображено загальний стан діяльності ВНЗ України, зокрема тенденції в динаміці: контингенту студентів у розрізі вступ/випуск, джерел фінансування, галузей освіти; кількості ВНЗ у розрізі рівнів акредитації, типів та форм власності; відтоку вітчизняних студентів за кордон та кількості іноземних студентів у вітчизняних вишах; кількісної та якісної характеристики викладацького складу; витрат на вищу освіту та витрат на фінансування одного студента, порівняно з витратами в інших країнах. Практичну цінність містять результати ґрунтовного аналізу діяльності ВНЗ, які розкривають сучасний стан та тенденції розвитку ВНЗ в умовах трансформації системи вищої освіти України та її інтеграції у європейський освітній простір. Оцінка діяльності ВНЗ свідчить про те, що реорганізація системи вищої освіти, яка нині триває, уже дає свої плоди, головним з яких є зародження нових компетентностей вишів – самовиживання і саморозвитку навіть у кризових умовах. Представлені результати дослідження покращують розуміння стану і проблем діяльності ВНЗ, створюють підґрунтя для подальших розробок у сфері розбудови вітчизняної системи освіти та підвищення якості підготовки молодих фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(73)
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectвитрати на освітуuk_UA
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ВНЗ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeThe current state and trends of the development of universities in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf525.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.