Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, О.I.
dc.contributor.authorGrabar, O.I.
dc.date.accessioned2016-03-17T13:19:48Z
dc.date.available2016-03-17T13:19:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2068
dc.description.abstractНаведено результати дослідження динаміки розвитку українського сегмента різних соціальних мереж у глобальній мережі Інтернет. Розглянуто загальні методи створення і розробки Інтернет-магазину. Представлено методи створення і розробки маркетингових комунікацій для Інтернет-магазинів та їх вплив на розвиток електронного бізнесу в Україні. Наводиться детальний аналіз статистичних даних по віковому та гендерному розподілу українського сегмента найбільших світових соціальних мереж. Також представлені нові інструменти для маркетингових комунікацій, розроблені в кожній із розглянутих соціальних мереж. Узагальнено основні принципи проведення рекламної кампанії для Інтернет-магазинів з використанням цільової аудиторії певних груп у соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(73)
dc.subjectІнтернет-магазинuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ У СЕГМЕНТІ УКРАЇНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО БІЗНЕСУuk_UA
dc.title.alternativeThe research of development dynamics of electronic social networks for the effective advertisement of online shops in the segment of Ukrainian network businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf261.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.