Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШастун, С.В.
dc.contributor.authorShastun, S.V.
dc.date.accessioned2016-03-15T08:41:11Z
dc.date.available2016-03-15T08:41:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1935
dc.description.abstractВідповідно до вимог сучасної економіки на підприємствах значно зростає роль стратегічного управління доходами і, в першу чергу, формуванням доходів. У науковій літературі поняття «стратегія формування доходів» не є розкритим, тому у статті розглянуто та проаналізовано основні поняття, що є близькими за змістом до даної економічної категорії (стратегія аналізу доходів, стратегія доходу, стратегія розвитку доходів). Визначено роль та значення стратегії формування доходів у сучасній практиці господарювання та представлено авторське визначення поняття «стратегія формування доходів». Розглянуто й порівняно стратегію формування доходів та фінансову стратегію підприємства та доведено їх відмінність. Окреслено місце стратегії формування доходів в ієрархії стратегій підприємств та визначено сфери її впливу на всіх рівнях діяльності підприємства. Стратегію формування доходів охарактеризовано як міжрівневу, складовими якої є елементи всіх функціональних та ресурсних стратегій, а також встановлено прямий та зворотний зв’язок між зазначеною стратегією та корпоративними, конкурентними, функціональними й ресурсними стратегіями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(71)
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectфінансова стратегіяuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ У ЗАГАЛЬНІЙ ІЄРАРХІЇ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeIncome generation strategy in the overall hierarchy of business strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf170.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.