Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтудінська, Г.Я.
dc.contributor.authorStudinska, G.Y.
dc.date.accessioned2016-03-15T07:54:37Z
dc.date.available2016-03-15T07:54:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1930
dc.description.abstractОбґрунтовується необхідність проведення оцінки нематеріальних активів компанії відповідно до світових тенденцій. Бренд розглядається як важливіша складова нематеріальних активів компанії, як ефективний інструмент управління компанією. Досліджено переваги та напрямки використання результатів оцінки бренда. Аналізується система монокритеріальних витратних методів оцінки бренда. Зокрема, методи, що передбачають оцінку за фактором часу (поточні та прогнозні методи) та методи за фактором бази порівняння (відносні та абсолютні). Детально розглянутий витратний метод оцінки вартості бренда за допомогою ринкових трансакцій згідно з класифікацією Дж.Коммонса. Надано роз’яснення різниці між методом підсумовування всіх витрат та методом оцінки вартості бренда за допомогою ринкових трансакцій. Досліджено переваги та недоліки розглянутих витратних методів оцінки вартості бренда. Обґрунтовано витратний метод як відносно-прогнозовану оцінку бренда, «Метод визначення питомої ваги бренда від загальних дисконтованих сумарних витрат».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(71)
dc.subjectоцінка брендаuk_UA
dc.subjectвитратні методиuk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДА ВИТРАТНИМИ МЕТОДАМИuk_UA
dc.title.alternativeConceptual bases of the brand valuation by cost methoduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf207.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.