Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, І.М.
dc.contributor.authorKulish, I.М.
dc.date.accessioned2016-03-14T14:13:53Z
dc.date.available2016-03-14T14:13:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1922
dc.description.abstractРозглянуто еволюцію підходів до розуміння конкуренції в Україні. Показано, що саме конкуренція є рушійною силою та інструментом прогресу. Виділено основні шляхи для її посилення та надання соціального характеру в нашій державі, оскільки в сучасних умовах саме це є запорукою розвитку інноваційного виробництва та підвищення значення окремої особистості. Запропонована графічна схема формування попиту на товари в умовах конкуренції. Показано, що внаслідок масового маніпулювання свідомістю споживачів, у сучасних умовах вища якість товару не є передумовою формування попиту на нього. Досліджено сучасні форми конкуренції, пов’язані з розвитком глобального інформаційного суспільства та поширенням мережі Інтернет, показано, що вони перебувають у постійній динаміці, яка зумовлена швидким обміном інформацією. Розглянуті методи роботи фірм, що спеціалізуються на створенні позитивного/негативного іміджу для товарів і послуг в Інтернеті. Наголошено на необхідності державного контролю за цією діяльністю, а отже, внесенні змін у законодавство щодо захисту прав споживачів. Наголошено на доцільності вивчення світового досвіду захисту споживачів від Інтернет-маніпулювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(71)
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectінноваційне виробництвоuk_UA
dc.titleЗМІНА ПАРАДИГМИ КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІuk_UA
dc.title.alternativeChanging the paradigm of competition in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf162.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.