Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1874
Title: УМОВИ ТА ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Terms and formation of export potential of the enterprise
Authors: Черниш, О.В.
Пирожкова, А.Д.
Chernish, O.V.
Pirozhkova, A.D.
Keywords: експортний потенціал
ресурсний підхід
Issue Date: 2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;
Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(74)
Abstract: Розглянуто поняття «експортного потенціалу», підходи до його визначення та умови формування на підприємстві. Визначаються важелі, що будуть стимулювати розвиток експортного потенціалу на підприємстві. Зазначається необхідність покращання та підвищення вказаного для максимально перспективного виходу на зовнішній ринок, поява можливості конкурувати на міжнародних ринках. Наведено чотири науково-технічні підходи до визначення «експортного потенціалу», що розглядають його з точки зору чотирьох означень: структурного, каузального, функціонального та порівняльного. Запропонована характеристика факторів, що впливають на формування такого потенціалу на підприємстві. Доведено, що, незважаючи на зміни в середовищі, експортний потенціал залишається незмінним, а отже, необхідно створити його та підтримувати весь час на підприємстві для подальшого розвитку.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1874
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf95.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.