Browsing by Author Юрківська, Л.Й.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2011АНАЛІЗ ДИСЕРТАЦІЙНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПРОБЛЕМ СТРАТЕГІЧНОГО ОБЛІКУЛегенчук, С.Ф.; Юрківська, Л.Й.; Legenchuk, S.F.; Yurkivs’ka, L.Y.
2011АУДИТ ЕФЕКТИВНОСТІ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ПІДХОДІВЮрківська, Л.Й.; Біляченко, О.Л.; Yurkivska, L.Y.; Bilyachenko, O.L.
2011КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВАТрокоз, В.М.; Юрківська, Л.Й.; Trokoz, V.M.; Yurkivska, L.Y.
2011КОНТРОЛЬ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИЮрківська, Л.Й.; Біляченко, О.Л.; Yurkivska, L.Y.; Bilyachenko, O.L.
2015МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ БІЗНЕС-ПРОЦЕС ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВІваненко, В.О.; Юрківська, Л.Й.; Ivanenko, V.O.; Yurkivska, L.Y.
2010МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВЮрківська, Л.Й.; Yurkivs’ka, L.I.
2016ПРОЦЕДУРНИЙ ПІДХІД ДО ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ ПРИЙОМІВКаленчук, Л.В.; Юрківська, Л.Й.; Kalenchuk, L.V.; Yurkivska, L.Y.