ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Стаття "Етичні норми маркетинг-менеджменту в рекламній діяльності"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапчук, Тетяна Петрівна
dc.contributor.author Бірюченко, Світлана Юріївна
dc.contributor.author Завалій, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-08-07T12:42:55Z
dc.date.available 2025-08-07T12:42:55Z
dc.date.issued 2025-06-10
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8877
dc.description.abstract Стаття відображає важливість дотримання етичних норм у сфері управління рекламною діяльністю в маркетинговому менеджменті та має за мету проаналізуварш ключові проблеми, які виникають внаслідок порушення етичних норм за цими напрямами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries 136920;
dc.title Стаття "Етичні норми маркетинг-менеджменту в рекламній діяльності" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу