Electronic Repository

Інтеграція дослідницької та англомовної компетентностей у вивченні природничих наук: досвід Наукового ліцею Житомирської політехніки

Show simple item record

dc.contributor.author Гончарук, Н.О.
dc.contributor.author Савінков, Т.Є.
dc.contributor.author Циганенко-Дзюбенко, І.Ю.
dc.date.accessioned 2025-06-03T10:58:59Z
dc.date.available 2025-06-03T10:58:59Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8840
dc.description.abstract У статті розглядається досвід формування та інтеграції дослідницької та англомовної компетентностей учнів у процесі вивчення природничих наук на прикладі Наукового ліцею Державного університету «Житомирська політехніка». Проаналізовано практичний досвід використання англомовних освітніх ресурсів (відео, подкастів, текстових матеріалів) екологічного спрямування для одночасного розвитку предметних знань та мовних навичок. Висвітлено особливості організації навчального процесу з використанням англомовних джерел. Окрему увагу приділено підготовці дослідницьких робіт учнів до конкурсу-захисту Малої академії наук України з використанням іншомовних джерел інформації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічна Житомирщина;Спецвипуск №1
dc.subject дослідницька компетентність uk_UA
dc.subject англомовна компетентність uk_UA
dc.subject природничі науки uk_UA
dc.subject подкасти uk_UA
dc.subject екологічна освіта uk_UA
dc.subject науковий ліцей uk_UA
dc.subject Мала академія наук України uk_UA
dc.subject research competence uk_UA
dc.subject English language competence uk_UA
dc.subject natural sciences uk_UA
dc.subject podcasts uk_UA
dc.subject environmental education uk_UA
dc.subject scientific lyceum uk_UA
dc.subject Junior Academy of Sciences of Ukraine uk_UA
dc.title Інтеграція дослідницької та англомовної компетентностей у вивченні природничих наук: досвід Наукового ліцею Житомирської політехніки uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article examines the experience of developing research and English language competencies of students in the process of studying natural sciences using the example of the Scientific Lyceum of Zhytomyr Polytechnic State University. The practical experience of using English-language educational resources (videos, podcasts, text materials) with environmental focus for the simultaneous development of subject knowledge and language skills is analyzed. The peculiarities of organizing the educational process using English-language sources are highlighted. Special attention is paid to the preparation of students' research works for the competition-defense of the Junior Academy of Sciences of Ukraine using foreign language information sources. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account