ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Стаття "Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завалій, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-03-31T12:46:09Z
dc.date.available 2025-03-31T12:46:09Z
dc.date.issued 2025-02-18
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8789
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню брендингу екотоварів у цифровому просторі на прикладі діяльності двох компаній («Effa», «Yes Straws»), які є членами Глобального договору ООН в Україні та зорієнтовані на прогрес за Ціллю сталого розвитку 12 «Відповідальне споживання та виробництво» uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries 132162;
dc.title Стаття "Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу