Electronic Repository

Методологія екологічного краудсорсингу у сфері поводження з відходами

Show simple item record

dc.contributor.author Хрутьба, В.О.
dc.contributor.author Коцюба, І.Г.
dc.contributor.author Khrutyba, V.
dc.contributor.author Kotsiuba, I.
dc.date.accessioned 2023-11-16T09:06:59Z
dc.date.available 2023-11-16T09:06:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8293
dc.description.abstract У статті досліджено спектр управлінських завдань сфери поводження з відходами, що можна розв’язати за допомогою краудсорсингу. Аналізується змістовий аспект використання краудсорсингу як на регіональному, так і на муніципальному рівнях. Виділено низку аспектів, що підкреслюють особливості форсайту. Ключові слова: інструментарій маркетингу відносин, краудсорсинг, краудфандінг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологічні науки;№ 2(25)
dc.subject краудсорсинг uk_UA
dc.subject crowdsourcing uk_UA
dc.title Методологія екологічного краудсорсингу у сфері поводження з відходами uk_UA
dc.title.alternative Methodology of environmental crowdsourcing in the field of waste management uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article deals with the spectrum of managerial tasks in the field of waste management, which can be solved with the help of crowdsourcing. The content aspect of the use of crowdsourcing at the regional and municipal levels is analyzed. There are also a number of aspects emphasizing the distinctive features of foresight. Key words: marketing marketing tools, crowdsourcing, сrowd funding. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account