Electronic Repository

Стаття "Багатоканальний маркетинг як ключовий елемент стратегії розвитку електронної комерції"

Show simple item record

dc.contributor.author Юшкевич, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Вікарчук, Ольга Іванівна
dc.contributor.author Пащенко, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2023-04-06T06:18:24Z
dc.date.available 2023-04-06T06:18:24Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8148
dc.description.abstract Визначено специфічні особливості елементів комплексу маркетингу в електронній комерції, Доведено, що багатоканальна маркетингова персоналізація в електронній комерції дозволяє розширити аналітику про споживачів, атрибуцію відповідей та цифровізацію маркетингу. Запропоновано заходи, що забезпечують можливості щодо стимулювання генерації попиту та його зростання для фахівців з маркетингу в сегменті B2B uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries 115630;
dc.title Стаття "Багатоканальний маркетинг як ключовий елемент стратегії розвитку електронної комерції" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account