Electronic Repository

Дослідження методів ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів в системі доступу на закритий об’єкт

Show simple item record

dc.contributor.author Подчашинський, Ю.О.
dc.contributor.author Podchashinskyi, Yu.О.
dc.contributor.author Лугових, О.О.
dc.contributor.author Luhovykh, O.O.
dc.contributor.author Немчак, О.Р.
dc.contributor.author Nemchak, О.Р.
dc.date.accessioned 2019-04-12T11:57:48Z
dc.date.available 2019-04-12T11:57:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 1728-4260
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7483
dc.description.abstract Безпека в нашій країні та за її межами вимагає знайдення нових інформаційних технологій захисту та охорони об’єктів від несанкціонованого доступу. Особливо нагальною є потреба у захисті об’єктів державного значення. Охорона периметру територій неможлива без використання комп’ютеризованих систем контролю та вимірювання параметрів руху об’єктів. З розвитком інформаційних технологій і зростає оснащеність зловмисників, які знаходять все нові шляхи подолання перешкод на своєму шляху. Тому актуальною задачею є удосконалення комп’ютеризованих систем доступу на закритих об’єктів з метою підвищення їх стійкості до нападів та надійності функціонування. У роботі проведено аналіз сучасних методів, засобів та технологій ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів. Виявленні переваг та недоліки для розробки нових інформаційних технологій ідентифікації об’єктів в системах контролю доступу на об’єкт. Сучасні моделі та методи побудови комп’ютеризованої системи ідентифікації транспортних засобів ґрунтуються на комплексному рішенні. Запропоновано метод побудови блоку прийняття рішень з ідентифікації об’єктів. Здійснене проектування продукційної моделі бази знань із врахуванням вагових коефіцієнтів для зниження показників помилок першого та другого роду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки;№ 2 (82)
dc.subject ідентифікація транспортних засобів uk_UA
dc.subject параметри руху uk_UA
dc.subject система контролю і управління доступом (СКУД) uk_UA
dc.subject радіочастотна ідентифікація (RFID) uk_UA
dc.subject розпізнавання номерних знаків uk_UA
dc.subject смарт-карти uk_UA
dc.subject identification of vehicles uk_UA
dc.subject parameters of motion uk_UA
dc.subject access control system (ACS) uk_UA
dc.subject Radio Frequency Identification (RFID) uk_UA
dc.subject license plate recognition uk_UA
dc.subject smart cards uk_UA
dc.title Дослідження методів ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів в системі доступу на закритий об’єкт uk_UA
dc.title.alternative Investigation of methods for identification and determination of vehicle traffic parameters in the system of access to a closed object uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Security in our country and abroad requires the discovery of new information technologies for protection and protection of objects from unauthorized access. Particularly urgent is the need to protect objects of state importance. Protection of the perimeter of the territories is impossible without the use of computerized control systems and measurement of parameters of motion of objects. With the development of information technology and the increasing availability of intruders who are finding new ways to overcome obstacles in their path. Therefore, the actual task is to improve computerized access systems on enclosed objects in order to increase their resistance to attacks and reliability of functioning. In the work the analysis of modern methods, means and technologies of identification and determination of transport parameters are carried out. Identify the advantages and disadvantages of developing new information technology for identifying objects in access control systems on an object. Modern models and methods of constructing a computerized vehicle identification system are based on a comprehensive solution. The method of constructing a decision-making block for object identification is proposed. The design of the production model of the knowledge base has been carried out taking into account weighting factors to reduce the errors of the first and second kind. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account