Electronic Repository

Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Лукан, О.М.
dc.contributor.author Lukan, O.
dc.date.accessioned 2017-10-09T09:16:33Z
dc.date.available 2017-10-09T09:16:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7159
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.09 – бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності). – Житомирський державний технологічний університет Міністерства освіти і науки України, Житомир, 2017. Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію. Удосконалено нормативно-правове забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності. Запропоновано на підприємствах хлібопекарської галузі розробляти локальні правові акти “Наказ про облікову політику на підприємстві” та “Положення про організацію управлінського обліку” у частині обліку витрат маркетингової діяльності, визначено елементи облікових політик фінансового й управлінського обліку та перелік додатків до них. Розроблено робочий план рахунків, графік документообігу, форми відомостей аналітичного обліку та форму зведеного “Звіту про витрати маркетингової діяльності”. Обґрунтовано методику списання витрат маркетингової діяльності. Визначено, що оцінка маркетингових витрат є базовим напрямом аналізу маркетингової діяльності. Запропоновано науково-методичний підхід до проведення аналізу ефективності витрат маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарської галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.subject витрати маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject витрати на збут uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject облік uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject ефективність маркетингових витрат uk_UA
dc.subject підприємства хлібопекарської галузі uk_UA
dc.subject marketing activity costs uk_UA
dc.subject sales costs uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.subject methodology uk_UA
dc.subject accounting uk_UA
dc.subject analysis uk_UA
dc.subject efficiency of marketing costs uk_UA
dc.subject bakery industry enterprises uk_UA
dc.title Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності uk_UA
dc.title.alternative Accounting and analysis of expenses of marketing activity uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstracten Thesis for obtaining the scientific degree – PhD in Economics on specialty 08.00.09 – Accounting, Analysis and Auditing (by the types of economic activity). – Zhytomyr State Technological University of Ministry of Education and Science of Ukraine, Zhytomyr, 2017. Concept of marketing activity costs is determined, structure and classification of marketing costs are specified. Directions of perfection of the current normative-legal framework in providing accounting of expenses for marketing are formed. It is proposed at the enterprises of the bakery industry to develop local legal acts “Order on accounting policy at the enterprise” and “Regulation on the organization of managerial accounting” as far as accounting of marketing activity costs, the elements of accounting policies of financial and managerial accounting and the list of annexes. A working plan of accounts, a document flow schedule, a recommended version of analytical accounting information and a form of a marketing expenses report are developed. The method of write-off of expenses of marketing activity is offered. There has been evaluated that costs are to be a fundamental base for analysis in marketing activity. Scientifically methodical approach to provide analysis of marketing costs efficiency at the bakery industry enterprises is suggested. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account