ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ИНСТРУМЕНТЫ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТА ПРИ АНАЛИЗЕ ВНУТРЕННЕЙ СРЕДЫ ПРЕДПРИЯТИЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Расолько, Е.С.
dc.contributor.author Орышич, Н.Ю.
dc.date.accessioned 2017-09-11T09:29:23Z
dc.date.available 2017-09-11T09:29:23Z
dc.date.issued 2017-04-27
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7126
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки : матеріали виступів Всеукраїнського молодіжного економічного форуму з міжнародною участю (в онлайн форматі);
dc.title ИНСТРУМЕНТЫ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТА ПРИ АНАЛИЗЕ ВНУТРЕННЕЙ СРЕДЫ ПРЕДПРИЯТИЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу