ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНО ОРІЄНТОВАНОМУ БІЗНЕСІ ПІДПРИЄМСТВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковалевський, В.О.
dc.date.accessioned 2016-02-05T10:18:55Z
dc.date.available 2016-02-05T10:18:55Z
dc.date.issued 2015-05-15
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/632
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject маркетингова політика підприємств uk_UA
dc.title РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНО ОРІЄНТОВАНОМУ БІЗНЕСІ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Тези до Дня науки [1782]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Показати скорочений опис матеріалу