ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабич, Н.О.
dc.contributor.author Бородкіна, Н.О.
dc.date.accessioned 2016-02-05T08:44:12Z
dc.date.available 2016-02-05T08:44:12Z
dc.date.issued 2014-05-14
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/612
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність підприємства uk_UA
dc.subject оцінка ефективності маркетингової діяльності uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Тези до Дня науки [1782]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Показати скорочений опис матеріалу