Electronic Repository

ЕЛЕКТРОННІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СЕГМЕНТ УКРАЇНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО БІЗНЕСУ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Грабар, О.I.
dc.date.accessioned 2017-02-21T10:15:34Z
dc.date.available 2017-02-21T10:15:34Z
dc.date.issued 2016-11-24
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5971
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки»;
dc.title ЕЛЕКТРОННІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СЕГМЕНТ УКРАЇНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО БІЗНЕСУ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account