ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
Recently added
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Матеріали конференцій
→
Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 230
Попередня сторінка
Наступна сторінка
РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Янковська, Г.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРІВ
Чукурна, О.П.
;
Давидова, А.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ЧИННИКА В МАРКЕТИНГОВОМУ ЦІНОУТВОРЕННІ
Чукурна, О.П.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Чорнопіщук, Ю.І.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ ТРАНСПОРТНОЙ СФЕРЫ В КОНТЕКСТЕ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ САМОДОСТАТОЧНОСТИ И НАЦИОНАЛЬНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ
Чернявская, Т.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РАЗРАБОТКА СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПЛАНА ОРГАНИЗАЦИИ В УСЛОВИЯХ МОДЕРНИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
Хасанов, Ш.Х.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ В СОЗДАНИИ НАЦИОНАЛЬНОЙ ИННОВАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ УЗБЕКИСТАНА
Хамраева, С.Н.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРИБУТКОВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
Суханова, А.В.
;
Гацанюк, В.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ОСОБЕННОСТИ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ ИНОСТРАННЫХ БАНКОВ В БАНКОВСКОМ СЕКТОРЕ УКРАИНЫ
Стойка, В.С.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Старостенко, Г.Г.
;
Браунагель, А.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГУ СУБ'ЄКТІВ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ
Старостенко, Г.Г.
;
Анфілов, Д.Ю.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Солотвінський, О.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РОЛЬ ГОСУДАРСТВА В СТАБИЛЬНОСТИ ЭКОНОМИКИ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН
Рузиев, З.И.
;
Каримов, М.Ш.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕГРАЦІЇ МАРКЕТИНГУ
Рудич, А.І.
;
Крутій, Т.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РЕКЛАМА – ІМІДЖЕВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Прачук, М.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
СТАЛИЙ РОЗВИТОК АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ФАКТОР СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Попрозман, Н.В.
;
Малік, Л.М.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Пойта, І.О.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
POSSIBILITIES FOR THE FORMATION OF A SUSTAINABLE RETAIL ASSORTMENT
Petrova, S.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Петречко, В.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Параниця, Н.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
Зараз показуються 21-40 з 230
Попередня сторінка
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися