Electronic Repository
Recently added
Login
українська
English
EZTUIR Home
→
Матеріали конференцій
→
Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки
→
Recent submissions
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 230
Previous Page
Next Page
РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Янковська, Г.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРІВ
Чукурна, О.П.
;
Давидова, А.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ЧИННИКА В МАРКЕТИНГОВОМУ ЦІНОУТВОРЕННІ
Чукурна, О.П.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Чорнопіщук, Ю.І.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ ТРАНСПОРТНОЙ СФЕРЫ В КОНТЕКСТЕ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ САМОДОСТАТОЧНОСТИ И НАЦИОНАЛЬНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ
Чернявская, Т.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РАЗРАБОТКА СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПЛАНА ОРГАНИЗАЦИИ В УСЛОВИЯХ МОДЕРНИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ
Хасанов, Ш.Х.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ В СОЗДАНИИ НАЦИОНАЛЬНОЙ ИННОВАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ УЗБЕКИСТАНА
Хамраева, С.Н.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРИБУТКОВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
Суханова, А.В.
;
Гацанюк, В.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ОСОБЕННОСТИ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ ИНОСТРАННЫХ БАНКОВ В БАНКОВСКОМ СЕКТОРЕ УКРАИНЫ
Стойка, В.С.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Старостенко, Г.Г.
;
Браунагель, А.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГУ СУБ'ЄКТІВ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ
Старостенко, Г.Г.
;
Анфілов, Д.Ю.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Солотвінський, О.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РОЛЬ ГОСУДАРСТВА В СТАБИЛЬНОСТИ ЭКОНОМИКИ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН
Рузиев, З.И.
;
Каримов, М.Ш.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕГРАЦІЇ МАРКЕТИНГУ
Рудич, А.І.
;
Крутій, Т.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
РЕКЛАМА – ІМІДЖЕВИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Прачук, М.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
СТАЛИЙ РОЗВИТОК АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ФАКТОР СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Попрозман, Н.В.
;
Малік, Л.М.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Пойта, І.О.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
POSSIBILITIES FOR THE FORMATION OF A SUSTAINABLE RETAIL ASSORTMENT
Petrova, S.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Петречко, В.А.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Параниця, Н.В.
(
ЖДТУ
,
2016-11-24
)
Now showing items 21-40 of 230
Previous Page
Next Page
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register