Electronic Repository

ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Show simple item record

dc.contributor.author Балановська, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Степенко, Олексій Вікторович
dc.contributor.author Balanovs’ka, T.I.
dc.contributor.author Stepenko, O.V.
dc.date.accessioned 2017-01-12T07:35:53Z
dc.date.available 2017-01-12T07:35:53Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5623
dc.description.abstract Виявлено потребу у формуванні дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах, запропоновано схему взаємодії управління маркетингом із зовнішнім і внутрішнім середовищем функціонування підприємства та структуру управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;4(54)
dc.subject сільськогосподарське підприємство uk_UA
dc.subject управління маркетингом uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ uk_UA
dc.title.alternative Forming Efficient Structure of Managing Marketing at Agricultural Enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account