ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ОБГРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ В МАРКЕТИНГУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сероветнік, Д.В.
dc.contributor.author Тарабукіна, О.М.
dc.date.accessioned 2016-06-14T06:31:07Z
dc.date.available 2016-06-14T06:31:07Z
dc.date.issued 2016-05-10
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4145
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject споживчий ринок uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегічний маркетинг uk_UA
dc.subject стратегічне маркетингове сегментування ринку uk_UA
dc.title ОБГРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ В МАРКЕТИНГУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Тези до Дня науки [1782]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Показати скорочений опис матеріалу