ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БАНКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вакульчук, Ю.О.
dc.contributor.author Пащенко, О.П.
dc.date.accessioned 2016-06-13T11:49:11Z
dc.date.available 2016-06-13T11:49:11Z
dc.date.issued 2016-05-10
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4119
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject банк uk_UA
dc.subject концепція корпоративної соціальної відповідальності банку uk_UA
dc.subject банківський маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова складова концепції відповідальності банку uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БАНКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Тези до Дня науки [1782]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Показати скорочений опис матеріалу