ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терехова, Л.А.
dc.contributor.author Осовська, Н.С.
dc.date.accessioned 2016-03-15T13:18:36Z
dc.date.available 2016-03-15T13:18:36Z
dc.date.issued 2013-05-15
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1970
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject управління підприємством uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Тези до Дня науки [1782]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Показати скорочений опис матеріалу