Electronic Repository

ВПЛИВ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Бородкіна, Н.О.
dc.contributor.author Калугіна, Н.М.
dc.date.accessioned 2016-03-14T14:18:11Z
dc.date.available 2016-03-14T14:18:11Z
dc.date.issued 2013-05-15
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1923
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
dc.subject мерчандайзинг uk_UA
dc.title ВПЛИВ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Тези до Дня науки [1817]
    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account