Electronic Repository

Browsing Фахові видання by Author "Poplavska, V.V."

Browsing Фахові видання by Author "Poplavska, V.V."

Sort by: Order: Results:

  • Стойка, Н.С.; Поплавська, В.В.; Stoyka, N.S.; Poplavska, V.V. (Державний університет "Житомирська політехніка", 2020)
    Визначено, що одним із основних показників ставлення споживача до бренда є лояльність. Розглянуто показники, за якими можна визначити міру лояльності споживачів до бренду. Визначено загальні характеристики бренда, зокрема: ...
  • Поплавська, Вікторія Вікторівна; Poplavska, V.V. (ЖДТУ, 2019)
    У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, як інструмент управління бізнесом. Уточнено економічний зміст понять «бренд», «брендинг» та «торгова марка». Розглянуто функції бренда з двох позицій (функції для споживача ...

Search DSpace


Browse

My Account