Electronic Repository

РОЛЬ PRODUCT PLACEMENT В РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ

Show simple item record

dc.contributor.author Петрук, Анастасія Олександрівна
dc.contributor.author Бородкіна, Наталія Олександрівна
dc.contributor.author Petruk, O.A.
dc.contributor.author Borodkin, N.A.
dc.date.accessioned 2016-03-09T08:11:56Z
dc.date.available 2016-03-09T08:11:56Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1757
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject страхування uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject PRODUCT PLACEMENT uk_UA
dc.title РОЛЬ PRODUCT PLACEMENT В РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ uk_UA
dc.title.alternative The role of product placement in the implementation of insurance services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten This article is devoted to a new marketing instrument, which is called Product Placement. This theme is so actual nowadays because the Product Placement is widely used on the financial markets especially in the insurance sphere. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account