ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

МАРКЕТИНГ ВІТЧИЗНЯНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мудрак, Руслан Петрович
dc.contributor.author Mudrak, R. P.
dc.date.accessioned 2016-03-09T07:54:03Z
dc.date.available 2016-03-09T07:54:03Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1754
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.title МАРКЕТИНГ ВІТЧИЗНЯНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative The marketing of domestic food products in the context of international integration of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is devoted to the problem of the need to intensify the international marketing of domestic producers of food products in conditions of integration of the Ukrainian economy in the global economic environment. The author identifies that in order to penetrate to the markets of highly developed countries, the products of domestic producers must not only comply with international quality standards, but also be recognizable, have competitive position compared to other similar local or impor ted goods, the products must have intermediate and final commitment to customers. The author proposes to solve the problem with the deploying of international advertising company first stage of which is to create a positive international image of the co untry of origin of products – Ukraine. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу