Electronic Repository

Особливості застосування сучасних інструментів маркетингових комунікацій в діяльності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Пащенко, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2016-03-04T10:00:07Z
dc.date.available 2016-03-04T10:00:07Z
dc.date.issued 2014-05-22
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1747
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: Зб. матеріалів IІ Міжнар. науково-практичної конференції;
dc.subject діяльність підприємства uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject партизанський маркетинг uk_UA
dc.title Особливості застосування сучасних інструментів маркетингових комунікацій в діяльності підприємства uk_UA
dc.title.alternative The Peculiarities Of The Use Of Modern Marketing Tools In Enterprise Activity uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The modern tools of marketing communications in the enterprise. The most popular guerrilla marketing tools are: Flash-mob, Virus Marketing, Street Action, People Ad, Life Placement, Graffiti, Auto Performance, таємні mystery Shopers, Ambient Media, Mobile Marketing, Wild Posting, Field Art, Blogging. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account