Electronic Repository

ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПЛЕКСА ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА МОБИЛЬНОГО ПРОДУКТА

Show simple item record

dc.contributor.author Заика, Ольга Викторовна
dc.contributor.author Картава, Мария Юрьевна
dc.contributor.author Zaika, O.V.
dc.contributor.author Kartava, N.Y.
dc.date.accessioned 2016-03-03T10:37:49Z
dc.date.available 2016-03-03T10:37:49Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1686
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject интернет-маркетинг uk_UA
dc.subject бизнес uk_UA
dc.subject рынки uk_UA
dc.subject товар uk_UA
dc.title ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПЛЕКСА ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА МОБИЛЬНОГО ПРОДУКТА uk_UA
dc.title.alternative Trade policy as a component of the complex internet marketing mobile products uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The rapid development of science and technology, is one of the main characteristics of modern society. It led to the fact that information technology has become one of the main tools of business, play an important role in the interaction of all the sub jects of the market and are actively used by companies to implement all kinds of business processes. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account