Electronic Repository

ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ ВИБІРКИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Show simple item record

dc.contributor.author Горшкова, Людмила Олександрівна
dc.contributor.author Яворський, Євгеній Вікторович
dc.contributor.author Gorshkova, L.O.
dc.contributor.author Jaworski, E.V.
dc.date.accessioned 2016-03-03T09:18:06Z
dc.date.available 2016-03-03T09:18:06Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1676
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.title ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ ВИБІРКИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ uk_UA
dc.title.alternative The problem of determining the volume of sampling in marketing research uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article includes the improvement recommendations of the marketing research process, its planning and organizing for the Ukraine. The perfection is based on the marketing analysis results. The overview of the competitiveness conditions for the companies is also a matter of great importance in this scientific work. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account