Electronic Repository

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Show simple item record

dc.contributor.author Тарасюк, Галина Миколаївна
dc.contributor.author Козаченко, Діана Анатоліївна
dc.contributor.author Tarasiuk, G.M.
dc.contributor.author Kozachenko, D.A.
dc.date.accessioned 2016-03-03T08:15:19Z
dc.date.available 2016-03-03T08:15:19Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1670
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ uk_UA
dc.title.alternative Features of marketing research in the modern enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The basis of modern marketing business is market research and consumer needs and as a result, the organization of production according to market research results, and therefore the introduction of modern enterprise management marketing concept should provide significant profit growth, and gradually his focus on production uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account