Electronic Repository

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Кучер, Марія Олегівна
dc.contributor.author Бородкіна, Наталія Олександрівна
dc.contributor.author Kucher, M.A.
dc.contributor.author Borodkin, N.A
dc.date.accessioned 2016-03-02T12:29:11Z
dc.date.available 2016-03-02T12:29:11Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1639
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject стратегіі uk_UA
dc.title ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.title.alternative Problems of formation of development strategy of company brand uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten In this abstract theoretical problems of the strategy of brand development formation are investigated. The brand is an important part of the company mission, which is known, details of the company status, provides direction and guidance for setting goals and strategies at different organizational levels. Therefore, the brand management, the formation of an effecti ve strategy for its development is very important in today's competitive environment. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account